Met Prio 1 uitgerukt naar AFRIT A27
RECHTS 5,0
Dit is dus waarom we op de snelweg
2 zijdig aan rijden.. Wij waren de snelweg opgegaan richting A58. De
aangegeven plaats van jet incident was bij hectometer paal 5,0 op de A27
vanaf de A 58, dus Ulvenhout zou als eerste ter plaatse moeten zijn.
Toen we 5,0 voorbij waren kwamen we
de TS van Ulvenhout tegen, maar er was aan beide zijden geen incident te
zien. Hierop gaf OCB aan dat het niet bij 5,0 maar bij 9,0 zou zijn. dat
is dus de andere kant op, van Dorst uitrichting Oosterhout, net voor
afslag Oosterhout Zuid. OCB gaf aan dat de politie ter plaatse was en
dat de brand uit was, maar omdat Ulvenhout onderweg was of ze even wilde
kijken als ze langs kwamen.
Ulvenhout melde hierop dat het niet
aan de rechterzijde was, maar aan de linkerzijde. Ze moetsen dus eerst
bij Oosterhout Zuid keren.
Eenmaal te plaastse bleek het te
gaan om eren auto met zelfbouw vleugel deuren. Een deur had olie
gelekt, wat op de uitlaat terecht was gekomen.
Goed dat de TS toch ter plaatse was
gegaan want de chauffeur had brandwonden aan zijn handen en een
burnsheeld gaf verkoeling als eerste hulp.
Wij waren inmiddels via de
toeristische route door het Bavelse buitengebied terug gekeerd en toen
we op de post waren gaf Ulvenhout aan dat ze het incident hadden
overgedragen an de Ambulance, Politie en berger.
|